U huurt sinds kort, of al weer een hele tijd een woning of appartement bij De Woonschakel. U heeft gemerkt en gaat merken dat de serviceverlening hoog in het vaandel van De Woonschakel staat. Service waar u gebruik van kunt maken. Service op het gebied van onderhoud, zelf aangebrachte voorzieningen, het serviceabonnement, het beschikbaar stellen van de verhuizer (een afgesloten aanhanger die u gratis mag gebruiken tijdens uw verhuizing). Dit zijn slechts een klein aantal voorbeelden die De Woonschakel u als service kan aanbieden. Maar de belangrijkste service is toch wel dat u met uw vragen over wonen bij De Woonschakel terecht kunt. Twijfel niet wanneer u ergens mee zit of iets wilt weten, bel de klantenservice of kom gewoon gezellig langs bij een van de kantoren. U bent welkom!
WocoAPP nu beschikbaar voor onze huurders
Gemakkelijk een reparatie melden, een bericht sturen of contact leggen met De Woonschakel? Een foto meezenden met uw reparatieverzoek? Dat kan vanaf nu ook met onze WocoAPP. Installeer deze nu op uw iPhone of Android-telefoon en ga meteen aan de slag. Klik hier voor meer informatie: WocoAPP.
De Woonschakel Westfriesland
Randweg 11a
1671 GG Medemblik
Postbus 72
1670 AB Medemblik
0227 54 54 54 (ook voor spoed buiten kantooruren)
E-mail: info@dewoonschakel.nl
IBAN: NL96 BNGH 0285 0336 11
CV-installaties, warmtepomp, WTW-units, MV-boxen, rook- en COmelders en zoninstallaties:
Energie Service Noord West (ESNW)
0227 54 95 30
Verwarming Rigtershof, Grootebroek:
Schouten Techniek
0227 54 95 90
Verwarming Koggenlandhuis, Midwoud:
Schermer Installatietechniek
0227 54 95 80
thuis in westfriesland