Toegankelijkheid

Samen maken we het verschil

Samen maken we het verschil

Tevredenheid huurders

Wij vinden het belangrijk dat huurders tevreden zijn over onze dienstverlening. Daarom doen we daar regelmatig onderzoek naar. Daar leren we van en het helpt ons de dienstverlening verder te verbeteren.

We onderzoeken onder meer de tevredenheid van huurders over:

  • het betrekken van hun nieuwe huis;
  • de afhandeling van reparatieverzoeken;
  • de tevredenheid over de buurt en de kwaliteit van de woning;
  • de uitvoering van groot onderhoud aan de woning;
  • het verlaten van de woning, de huuropzegging.

 

Klantcontactmonitor

Hieronder treft u de Klantcontactmonitor aan. Bij het begin van een nieuwe maand zijn er geen resultaten zichtbaar.
De enquêtes worden digitaal gehouden bij onze huurders en vertrekkende huurders.

Woning betrekken

Woning verlaten

Renovatie

Reparatie onderhoud

Contact

De Woonschakel Westfriesland
Randweg 11a
1671 GG Medemblik

Postbus 72
1670 AB Medemblik

Kantoor Bovenkarspel
Middenweg 5
1611 KP Bovenkarspel

0227 54 54 54
(ook voor spoed buiten kantooruren)

E-mail: info@dewoonschakel.nl

IBAN: NL96 BNGH 0285 0336 11

Volg ons

Storingen

CV-installaties, warmtepomp, WTW-units, MV-boxen, rook- en COmelders en zoninstallaties

Energie Service Noord West (ESNW)
0227 54 95 30

Verwarming Rigtershof, Grootebroek

Schouten Techniek
0229 29 15 00

Verwarming Koggenlandhuis, Midwoud

Schermer Installatietechniek
0227 54 95 80

Powered by Chapel Media